🎁 Přijďte si vybrat do naší oázy uprostřed Prahy, rády Vám poradíme s výběrem! 🌿 Školská 7, Praha 1, otevřeno máme až do Vánoc! 🎄

Vrácení a reklamace

Vrácení zboží - Odstoupení od kupní smlouvy

VeškeréFormulář pro odstoupení od smlouvy zboží můžete jako konečný spotřebitel bez udání důvodu do 14 dní od obdržení zásilky vrátit. K oznámení odstoupení můžete použít vzorový formulář Formulář pro odstoupení od smlouvy, kde naleznete i poučení o svých právech, a který tvoří přílohu Obchodních podmínek.

Jak postupovat?

Stačí takové zboží spolu s dokladem o koupi (fakturou) a formulářem o odstoupení (viz výše) poslat na adresu níže (nebo můžete fyzicky poslat pouze zboží a dokumenty zaslat e-mailem, v takovém případě je ale nutné přidat do balíčku alespoň lístek s vaším jménem a číslem objednávky):

Zahrada na niti, Školská 7, 110 00 Praha 1

Informujte nás prosím o vrácení ještě e-mailem (info@zahradananiti.cz), pošta občas zlobí, tak abychom o balíčku věděli.

Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy nám zboží přijde, vrátíme celou částku, kterou jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu. Náklady spojené se zasláním vraceného zboží (poštovné, balné) platíte vy, proto prosím balíček neposílejte na dobírku. Veškeré informace se dočtete ve vzorovém formuláři (viz výše) nebo v Obchodních podmínkách. Na této stránce se nachází pouze informativní text.

Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si od nás necháváte zboží udělat na zakázku.

Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete ZDE

Kompletní znění Obchodních podmínek najdete ZDE

 

REKLAMACE neboli Práva z vadného plnění

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět na e-mail info@zahradananiti.cz, vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

K oznámení reklamace můžete použít vzorový Formulář pro uplatnění reklamace, který tvoří přílohu Obchodních podmínek. V Obchodních podmínkách se také dočtete veškeré detaily, na této stránce se nachází pouze informativní text. Informujte nás prosím o vrácení ještě e-mailem (info@zahradananiti.cz), pošta občas zlobí, tak abychom o balíčku věděli.

Reklamované zboží je třeba doporučeně zaslat na naší adresu spolu s dokladem o koupi (fakturou) a důvodem reklamace (lze použít vzorový formulář) nebo můžete fyzicky poslat pouze zboží a dokumenty zaslat e-mailem, v takovém případě je ale nutné přidat do balíčku alespoň lístek s Vaším jménem a e-mailem.

Zahrada na niti, Školská 7, 110 00 Praha 1

Podle zákona má prodávající na vyřízení reklamace 30 dní, ale reklamaci se budeme věnovat ihned tak, aby se zbytečně neprotahovala. Pokud nelze reklamované zboží vyměnit, vrátíme vám za něj peníze (včetně poštovného).

Reklamační protokol pro zaslání reklamace naleznete ZDE

Kompletní znění Obchodních podmínek najdete ZDE

 

Záruční podmínky a reklamace rostlin

Záruku na úspěšnost pěstování rostlin neposkytujeme. Dojde-li ale k úhynu rostlin do 3 dnů od doručení z důvodů prokazatelně způsobených dodavatelem, rostlinu vám vyměníme nebo vám vrátíme peníze. Pokud dojde k záměně druhu, rostlinu vám samozřejmě vyměníme.

Rostliny jsou pěstovány v kvalitě, která při poskytnutí podmínek, které jsou popsány v přiloženém návodu, vede k bezproblémovému pěstování. Pokud se ovšem ukáže, že rostlina nebyla v pořádku a uhynula ve velmi krátké době - do 3 dnů po nákupu - pak vám rostlinu vyměníme.

Po převzetí rostlinu vždy zkontrolujte, jestli je v pořádku a pokud se vám něco nezdá, dejte nám neprodleně vědět. Pokud se rostlině nedaří nebo si v pěstování nejste jistí, neváhejte se nám ozvat, rádi poradíme, je lepší vždy dříve než když už má rostlina na kahánku.

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz